30:e juli 2011

Var nere på stan med mami en sväng, köpte lite nödvändiga och tråkiga saker bara. Köpte en bok också faktiskt! Vet inte när jag gjorde det sist... Elsas Mode av Sofi Fahrman. Tänkte läsa den nu dom sista dagarna i solen och av sommarlovet. Inte alls långt kvar nu... Om två dagar är det augusti!! Då är det 16 dagar till min bror blir 17, 22 dagar kvar till skolan börjar och det är sista året där. Shitpomfritt.
Bilder från Götet kommer nån gång, kanske ikväller eller på måndag eftermiddag eftersom att vi kanske ska ut till sommarstugan och kanske sover över där om det är fint väder. Just so you know!


Ser ni fetaste blåmärket till höger eller? (Fick lov att sminka över det lite när jag skulle ner på stan, ser ut som om någon har slagit mig annars...) Fick det på Liseberg när vi körde Radiobilarna, fakking bilbältet som rev och gjorde så ont på min stackars axel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0