Watch her roll, can you feel it?

Idag har jag och mami varit extremt duktiga! Vi har rensat igenom kassar med gamla krämer, hårsprayer och allt som man har i badrummet. Det är påsar som mamma hade packat ner när vi flyttade ifrån Kniva. Det var 3 stora svarta påsar som snart hade bara legat i 3 år, hehe. Så det var dags nu tyckte vi.
Också städade vi ur tvättstugan, la tillbaka alla handdukar och lakan osv. Så nu är det rent där igen, vet inte senast det var det...

Nu har jag precis ätit middag och kollat klart på The Holiday, oooj vilken film. Det var nära att det kom en tår där också, men många "naaaaw" blev det iallafall haha.

Imorgon är det måndag igen, lång dag på schemat men hoppas att den inte blir så lång på riktigt.
Efter plugget ska jag och mor till The Phonehouse för att kolla vad som är the problem with my phone? Vet inte om jag har sagt att jag har fått lov att byta till min 'gamla' Sony Ericsson då min HTC (skitmobil) helt plötsligt sa att Minnet var fullt??? Meeeeeeeeen jag har tagit bort massa sms från i somras, bilder och låtar osv. Så då äre ju något fel på mobilen, som vanligt då... 18-års dag var är du!?


Kommentarer
Postat av: bina

äntligen har du sett en av de bästa filmerna!!!! jude är ju inte lite ashet heller, morr morr



jag ska få en ny mobil den här veckan tror jag ehehehehehehehhe

2011-01-30 @ 21:53:55
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0