Vårväder

Det är sol och ca 5 plusgrader! Och jag är ändå inte glad... Vaknade tio över fyra inatt av att jag svettades som en gris. Gick upp och slog av elementet och öppnade fönstret och gick på toa. Sen kunde jag inte somna så då slog jag på teven och började kolla på LA ink, haha. Men sen stängde jag av och försökte somna. Gick inte så bra men jag somnade efter ett tag iallafall. Och sen när klockan ringde var jag såhäääär nära att ligga kvar i sängen. Halsont, huvudvärk och ont i nacken är inte så roligt.
Och som grädde på moset så sträckte jag hena benjäveln idag på bussen. Så nu kan jag knappt gå, jippie!!

Efter skolan (hade Webbdesign på typ 10 minuter, och hade ingen fotolektion) så stack jag till apoteket och köpte halstabletter, hudsalva och bomullsrondeller. Suger på halstabletterna nu (Strepsils jordgubb, asgoda) och hoppas att dom lindrar snart. Ska nog ta en liten tupplur också, varit trött hela dagen.

Kul dag, som sagt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0