Träningsvärk

Sitter och äter mellis (ost och kex) och kollar på de 3 sista avsnitten av O.C. Ååååh vill inte att det ska ta slut. Vad ska jag kolla på sen liksom?

Idag när vi kom till skolan för att ha MUM så var läraren hemma med sjuka barn, vilket hade betytt sovmorgon för våran del om vi hade vetat om det. Åååååh, alla var really pissed off. Haha. Men vi satt och snackade lite, alltid kul.
På naturkunskapen kollade vi klart på filmen En obkeväm sanning. Bra film, dock lite långtråkig och tröttsam. Jag somnade på bordet i några minuter tror jag, haha. Aldrig hänt förr!
Samhällkunskapen orkar jag inte ens nämna längre, ni vet väl vad jag tycker om den....
På rörlig bild skulle vi sätta in musik i våran konstfilm, som våran lärare sa tydligt inte skulle ha musik i sig. Men nu ska den tydligen ha det då den ska visas på Gruvan nästa lördag, svälj.

Nu måste jag kolla klart och se vad som händer! xoxo

Förresten så har jag grym träningsvärk i magen och sidmusklerna, GRYM träningsvärk säger jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0