Toast

Slumrade till i två timmar ungefär, vaknade upp hel dyblöt. Älskar att kallsvettas ♥
Vaknade när katten klev på mig och la sig bredvid mig och började spinna jättehögt, men det var bara bra. Ville inte sova alltför länge så att jag inte kan somna ikväll istället.

Jag gick upp då iallafall och satt och väntade på mat. Men eftersom att jag inte hörde ett knyst i hela huset så gick jag ner och kollade läget, och ingen var där. Varken mor, far eller bror var hemma. Så jag tog fram the sandwich grill och gjorde toast, mums.

Nu har bror kommit hem iallafall, men jag kommer fortfarande inte ihåg vart mor och far skulle - haha. Ska nog ringa och fråga strax...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0