Tisdag

Tjenixen. Kom precis hem från stan, jag och mami köpte lite grejer från Inter Sport. Jag köpte en sportbh och ett par långa träningstights. Hade bara en sportbh innan och den tvättar man ju efter varje gång så då skulle jag inte kunna treeena såååå.
Imorgon ska jag och Sabina köra ett corepass klockan 17.00 och ett fuegopass klockan åtte. NAJS!

Nu fick jag äntligen mitt paket från jfr.se, min kronring och korsörhänge (Kenza har ett sånt, respeeeekt)!

Idag var en väldigt ovärd dag.. På multimedian så pratade läraren med alla så när han inte pratade med oss spelade jag och Elin Kinect, aaaskul! Ska ha det sen...
På sammhällkunskapen höll man på att somna som vanligt, ärligt talat så minns jag inte ens vad lektionen handlade om. Haha!
Och på idrotten hade vi HLR - Hjärt och lungräddning. Sånt där som man redan kan = tråååkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0