Thursday 20th

Hej hopp i trollskogen.
Jag sitter i min nya tröja och känner mig snygg, hihi. Skrev precis klart Synopsisen också, dock tror att jag den blev lite för kort. Men nu vet han iallafall vad den ska handla om eller hur? Aja, får se om jag måste göra om den eller ej.

Skolan idag var seg och trött, plus att jag är hes så jag låter ju såååå vackert. Not.
På multimedian skulle vi hitta på något att animera om, MAX två minuter lång ska den vara. Och i synopsisen så ska man skriva vad den handlar om. Jag hade ingen som helst aning om vad jag skulle göra om, så jag skrev en nyss om en kille, Oliver som ska dansa, typ, haha.
På naturkunskapen var inte lärarN där, vi brudar drog till Maestro och åt lunch - strips ♥
Sen åkte vi tillbaka till samhällsbajset och där kollade vi på Mods och bara snackade, lyssnade inte ens hehe.
Och på rörlig bild ska vi sända tv, så vi håller på att hitta på olika inslag(temat är Må Bra). Min grupp ska göra lite om klimatet osv. Men det ska tydligen vara klart om en vecka så vi måste filma som faaen imorgon, och jag hoppas att jag kan prata imorgon. Annars får jag vara bakom kameran istället (inte mig emot, heheee).

Alltså jag är fortfarannde mätt från stripsen och Elin snackade bara om mat på bussen "Åååh jag vill ha China Thai!!!" man bah GUÄK (spyr alltså). Hon ska äta där imorgon så hon är väl lite uppkäftig I guess. :)


Kommentarer
Postat av: SANDRA

den skulle MAX vara två min lång, mer som 30sek, sa han!!

2011-01-20 @ 19:39:16
URL: http://nansemumsebums.webblogg.se/
Postat av: bimsan

AHAAAAAAAAAAA

2011-01-20 @ 19:47:41
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0