Tarzan boy

Tjääääääna. Har precis ätit lite pizzarester från igår och nu är jag proppmätt, ska alltid ta för mycket...

Idag på Rörlig bild så gick vi igenom tvstudion och hur den funkar osv, på torsdag nästa vecka börja Rörlig bild B, och då ska vi hålla på med teve lite mer. Kul!
Sen slutade vi tio över elva som vanligt, de andra käkade i skolan men jag åt ju min pizza hemma som sagt.
Efter plugget följde jag med hem till Sabina i typ tio minuter, en kvart? Haha. Lite tråkigt att sluta tidigt eftersom man inget kan göra. Men när papi kommer hem ska vi till Ica Maxi och storhandla! Vet dock inte riktigt när han kommer men jag ska nog slå på en film eller göra något annat vettigt. Har inga läxor att göra heller såååååååååååååååååå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0