sushi

Jag och mamma matade änderna med det extremt jättehårda brödet, men dom såg ut att gilla det iallafall.
Sen gick vi ner mot stan, jag skulle fota linjer till min fotoläxa. Ni får se sen, fick låna mammas PS Elements 2.0, bättre än inget. Så nu blir det mer bilder!!
Sedan upptäckte vi att det var lunchdags så då åt vi sushi, nomnomnom. Och nu är vi hemma och mami stack precis iväg på ett pass på Friskis. Ja jag skaaaaa börja jag med, inte just nu bara....

Nu ska jag installera PS och börja photoshoppaaaaaaa!

Kommentarer
Postat av: böna

Börja med mig nästa vecka!!!!!

2011-01-07 @ 20:35:07
Postat av: bimsan

maybe baby!!

2011-01-07 @ 22:45:37
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0