Söööndag

Blev inte alls mycket blogging igår då jag hade ett skit att skriva....

Men jag överlevde gårkvällen ändå!
- Jag såg på två filmer: Spy Kids (ettan, fett med nostalgi haha) och A Cinderella Story (såg att den gick på teve på en av kanalerna vi inte har, så då blev jag sugen på att se den. Var nära på att gråta många gånger på slutet, så fin ju!).
- Spelade massa smoothie och göra-egen-glass-spel på spela.se, askul!
- Och sen installerade jag ett hästspel som jag inte spelat på länge, dock hakade det upp sig två gånger. Ska nog spela om det nu på en gång, askul! Arvet från Rosemond Hill heter det, och det bästa är att jag skrev upp alla fusk förr när jag spelade så jag har två papper i själva fodralet det ligger i, hihi smart unge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0