Skumt

Tjenare. Kom precis hem från den andra vårdcentralen med mami. Det är såhär va, att jag har haft lock i ett/två (jag vet inte riktigt) och vi skulle åka och kolla opp det. Och jag trodde att det skulle bli en slang som skulle typ skölja ut det värsta, det fick dom göra på min bror iallafall. Men det var mot vax, och det hade jag inte. Så ja, hon sa åt mig att hålla för näsan och blåsa. Och det gjorde jag, det försvann lite iaf, och nu typ växlar mellan lock i det högra och i det vänstra känns det som. Haha :( Men jag hör bättre nu iaf, har varit lite halvdöv ett tag, inte så kul.

Skoldagen då: Började med ett fotoprov, som kändes väldigt bra iallafall! Kunde det jag var mest oroad över - alla tal, slutar, bländar och isotalen. Jippie!
Sen fick vi sluta och då det 2 timmar kvar tills vi egentligen slutade så jag och Emma chillade lite i caféterian. Sen slutade mina muskutörer så då chillade jag med dom. Och sen är det ju matstrejk idag så jag hade med mig en macka och en bnan (ja bnan) och Sandra köpte en macka så strejkingen gick bara bra tack! Fast inte för dom andra tror jag...
Sen drog både Sabina och Elin så jag och Sandra drog till biblioteket och läste lite om fåglar, speciellt om Lunnefågel som påminde väldigt mycket om en person, haha. Kul liv.

Sen var det webbdesign och vi började med våra hemsidor, var inte alls på humör så det blev inte så snyggt. Och Pär (lärarN) smög iväg typ hela tiden så man chillade mest på facebook. Och det kom in ett gäng på typ 4-5 pers, satte sig ner vid datorerna, snackade ganska högt och sen drog dom bara. Haha? Wtf liksom? Skumt.

Kommentarer
Postat av: bina

Åh lunnefågel <3<3<3 den fågeln har jag forskat om!

2011-01-19 @ 17:53:50
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: bimsan

så söt! <3

speciellt i "den första snön" nawiiii

2011-01-19 @ 18:07:42
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/
Postat av: SANDRA

synd att grabbarna drog :(

2011-01-19 @ 18:51:26
URL: http://nansemumsebums.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0