See I never thought that I could walk through fire

Första skoldagen gick bra. Vi satt i källaren i typ en och en halv timme och såg på en film om en fotograf och pratade lite om frågorna till provet som är den 19:e.
Sen fick vi sluta, ska göra 10 st provfrågor och skicka till honom. Men det går fort!

Jag och Sabina åkte ner på stan och jag köpte 3 st örhängen. Jag får ju ta ut dom jag har nu den 1:a februari, och då vill jag vara lite förberedd. Kan visa er sen!
Sen åt vi lunch/middag på Maestro... Ojdå. Men ikväll ska vi träna på Friskis så då var det okej att äta pizza. Vi hoppas att det inte blir knökfullt med folk...

Nu ska jag äta lite nötter som jag köpte på stan och slå på ett avsnitt O.C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0