Saturday

Kom precis hem från Sabinas plejs. Det var jättetrevligt som vanligt! Vi åt köttbullar och pommes till middag, och sen bakade Sandra och Sabina äppelpaj. Men det får inte jag äta så jag knaprade på lite nötter istället som jag och Elin köpte med oss. Hade med oss grönsaker och dipp också, men det glömde vi bort så jag ska äta det ikväll istället - nomnom.

Jag hade med mig kameran för en gångsskull så snart blir det bilder!!!! Ska bara ladda in dom och först käka lite lunch, håll till godo!

Juste, vaknade idag vid halv nio hos Sabi. Gick på toa och blev pigg (nej jag tog inte droger eller nåt där inne). Sen skulle jag försöka somna om men började hosta som en galning, väckte både Elin och Sabina... förlåt :( men jag tror faktiskt att jag hostade upp allt för nu kan jag typ prata normalt!

Kommentarer
Postat av: bina

Smittade mig gjorde du ju åsså..

2011-01-22 @ 16:49:50
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: bimsan

förlåt....

2011-01-22 @ 16:54:01
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0