Onsdag

Kom precis hem från en liten rundtur på stan med Sandra, köpte lite basnagellack och ett par jeansleggins bara, nothing special. Jag och Sandra hade ingen webbdesign idag så tog vi en liten runda på stan som sagt.

Annars då. På håltimmen idag fotade vi i studion! Kommer massor av bilder lite senare, måste bara fixa dom lite först - det roligaste nästan, hoho.
På foton fick vi tillbaka fotoprovet också, jag fick G och inte alls långt från VG, woho! (bara så ni vet så suger jag på prov och teroretiska delar, inte alls min grej... Att skriva.... Prov/Inlämningsuppgiter)

Nu ska äta opp min mellis, fixa bilder, kolla på Ugly Betty och sen iväg och skaka rumpa på friskis äntligen! Trodde jag ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0