nightmare

Inatt hade jag en hemsk mardröm... Kommer inte ihåg allt, men den kändes jätteverklig iallafall! Såhär vare:

Hela familjen var på utflykt i Göteborg, vi klättrade på träd (jäääääääääättehögaträd) eftersom att vi skulle högst upp på en färja, typ 500 meter upp eller nåt. Och när vi hade kommit upp började vi klättra på alla jätteläskiga skorsstenar som var jättefula, kringelikrokiga liksom. Och när vi skulle klättra på en så tappar jag min kameraväska i vattnet!!!! Mitt liv var förstört... och jag fundera ut hur jag skulle ha råd osv, haha. Eftersom att jag vill ha en iPhone i födelsedagspresent så skulle jag få spara ihop själv och så...

Och sen vaknade jag bums och kollade om min kamera var i kameraväskan, och det var den. Puuuuh! Var det någon mer som hade mardröm inatt? Jag vet en till nämligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0