Mmm, what you say?

Har precis lagt kyckling i marinad á la Bim!

Idag har jag rensat + städat min/mammas garderob så nu är det bara mammas grejer som hon ska rensa ut så att jag får någon plats där inne. Har bara plats just nu för lite skor, alla mina halsdukar, alla mina mössor och några jackor. Jag ska få en ställning där inne så att jag kan hänga mina klänningar någonstans, just nu hänger dom på dörren. Och det är inte så kul om man vill ha den som hänger längst in nej.

Imorgon är det måndag  webbdesign och foto, där vi äntligen ska gå igenom Linjerbilderna! Och så ska vi få en nyckel så att vi kommer in till skolan även fast det är stängt osv, ganska coolt.
Och jag hoppas att jag blir fullt frisk nästa vecka så att jag får träna, har känt mig som en soffpotatis hela veckan...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

2011-01-24 @ 10:42:57
Postat av: Anonym

Hejsan

2011-01-24 @ 10:43:16
Postat av: Anonym

Tjena

2011-01-24 @ 10:43:33
Postat av: Anonym

hej

2011-01-24 @ 20:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0