måndag

Igår kom som sagt Sabina hit. Vi snackade lite om i fredags, sedan köpte vi pizza och började kolla på våran första film Yes Man. Sedan tog vi en liten paus från filmen och sen började vi titta på Trollkarlens lärling. Vi laddade också ner The Holiday som jag nog ska kolla på idag, när jag inte orkar titta på O.C längre. Haha like's that gonna happend.

Iallafall så somnade jag runt halv tre nån gång kanske, men Sabina sa sen när hon vaknade att det hade tagit en timme för henne att somna... Stackare.

Och kvart i fem så ringde väckarklockan och jag låg kvar i sängen och kollade på Cirkus medan Sabina fixade sig och så. Och sedan fick hon en avskedskram och vandrade ner mot stan. :)


Kommentarer
Postat av: SandraP

Det tog en timme för mig att SOMNA ja.. :) /bina

2011-01-03 @ 22:16:32
URL: http://sandrampersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0