Mama, life has just begin

Kom nyss hem från skolan. På webbdesignen höll vi på med knappar men det var så tråkigt så jag och Sandra skickade snygga killar till varandra, eller ja iallafall jag :)

Sen hade vi hål så jag, Sandra, Micke och Elin stack in till stan och åt lunch på Gobiten. Vi bestämde förra veckan att vi inte skulle äta på donken denna vecka, hehe. Men bakad potatis är så mycket godare, faktiskt.

Sen på foton håller vi på med blixtar så jag ska ta en sån där typisk 'partybild' --> HÄR
Vet dock inte riktigt hur jag ska få en sån bild här hemma på en dag, hmm... Aja, det löser sig!

Och ikväll ska jag äntligen träna! Det blir ett Fuegopass med mora mi, hon vill veta lite vad Fuego is all about. Trevligt!

Förresten så hade Jonna (länken där uppe) en utmaning denna vecka - inget bröd! Hoppas jag klara det, men jag äter nästan aldrig bröd längre så det ska nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0