Lång dag

Första lektionen var då webbdesign, innan lektionen börjar går man in och sätter sig vid en dator och loggar in på facebook. Sen vid halv så kommer läraren, men inte idag inte. Han kom vid 9 och vi börjar 8.30, och när han väl kommer så kommer han inte in till oss och säger "Shishit förlåt att jag är sen, jag missade bussen!!" utan nej, han stannar inne i sitt lilla rum och börjar snacka med sina kamrater, haha. Fail.

Först skulle vi redovisa våra hemsidor vi skrivit 5 bra/dåliga saker om, men no way in hell. Redovisning måste vara ett av det värsta som finns... Får bli en annan gång helt enkelt.

Sen hade han genomgång med dom som inte var där förra gången hur man gjorde en hemsida i Adobe DreamWelaver i en halvitimme, och det har ju vi redan gjort så det blev mer facebookchill. Chill.
Sedan hade vi rast i en halvtimme (!!!) och hade lite facebookchill, innan vi drog till caféterian för att kolla på folk.
Kom tillbaka för att få reda på att det var nåt fel på datorerna så att alla inte hade DreamWeaver - slut på lektionen - satt i caféterian och kollade på folk, Micke tyckte inte det var lika roligt som vi tyckte det var...

Sen kom Elin och vi drog till donken, men jag hade bara en tjuga på mig så det blev en Chickenwrap. Men äter man med Micke så får man massa goda leftovers, tack!
Sen kommer självaste bossen och ger oss gratis kaffe, första riktiga gången jag drack kaffe faktiskt. Det var helt okej, men jag ska inte ha socker i - iiiinte gott, på tok för sött.

Sen geggade Sandra runt med lite kaffe, ketchup osv som en 4-åringen. Moget.

 

Sen på foton pratade han först lite om färger, och sen såg vi en kort fotofilm på 8 minuter. Höll på att somna, en deciliter kaffe hjälper inte mig alltså. Sen gick vi igenom Linjerbilderna, alla är så duktiga...!
Sen slutade jag och jag följde med Sabina hem i typ en timme, hon bjöd på hallonyoghurt och cornflakes, mums!

Och nu sitter jag och äter middag - Special K red berries med mjölk (ingen är hemma). Och Zorro är helt galen, han vill ha mjölk sooo bad.
OJ vad mycket text! FAN VAD COOLT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0