Fredag!

Jaa då var sköna fredag här igen, woho helg!!!

Idag på rörlig bild spelade vi in allt till vårat inslag, det blev mycket skratt och felsägningar, haha. Men jag vet iallafall vad jag INTE ska göra när jag blir stor... Usch vad hemskt det var.
Nästa gång ska vi klippa ihop det och då blir det förhoppningsvis bra.

Sen tog jag, Elin, Sandra och Micke bussen ner till stan och Elin satt kvar för att åka hem. Sandra gick till biblioteket för att fördriva lite tid, och jag och Micke tog en rundtur på Ica för att fördriva tiden. Vi blev mest sugna på massa efterrättspajer och asiatiska rätter... Nom.

Nu kollar jag på Ugly Betty och har precis ätit lite lunch, ska nog ner och hämta ett grönt äpple snart också - efterrätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0