elvanollsju

Inte mycket bloggning här nej.
Idag har jag kollat på O.C. Men sen tog jag en lite paus och satt på teven och kollade på Varning för Jönssonligan istället, somnade dock efter en timme och sov typ i en kvart eftersom att mamma väckte mig. "Om du sover nu kommer du inte kunna sova sen" MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN det kommer jag visst kunna, även fast det bara blev en kvarts sömn, haha.

Jag tänkte lägga mig i min säng nu och försöka somna tidigt. Imorgon ska jag vara med Elin och vi ska ta en sushilunch, som var vääääldigt länge sen. Måste ha varit i somras nån gång kanske? Sen ska vi köpa med oss nötter (istället för kladdkakan som vi brukar köpa, vilket vi inte får äta längre) och kolla film och chilla p. NAJS!

                          
               Hade ingen bild på myjan på datorn, så jag tog första bilden på na hon hade på bloggen sin :) så fin så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0