China Thai

När jag vaknade idag hade jag slem överallt... Fyfan.
Mitt ena öga ville inte öppna sig - slem
Min ena näsborre var täppt - slem
Mina lungor är/var fyllda med massa äckel - slem.

Åkte iallafall till skolan, mediehuset var helt kolsvart när jag kom dit. Ingen lysknapp hittade jag heller, så jag satt och lyssnade på musik och så. Sen kom Petter och vi stack in till tv-studion och sen kom det in lite fler folk var minut typ.

Idag har jag, Emma och Lellah mest gjort manus och fixat lite bilder som ska vara som ett bildspel i bakgrunden. Hoppas att det blir bra...
Sen hade vi klassråd på typ tio minuter sen pratade jag, Emma och Elin lite och sen drog jag, Elin och Micke till da bus och sen åkte jag och Elin hem till mig för att hämta plånboken - här skulle det ätas på China Thai!
Och när jag var påväg in hos mig så gjorde jag årets första vurpa! Jag trillade inte pladask på rumpan utan tog emot mig med en hand mitt i en stor snöhög, det var ganska kallt.
Vi begav oss mot China Thai och det var AAASGOTT. Mums. Men jag åt mest chips, ris och currysås. Mums, igen.
Sen märkte jag att jag inte hade någon mobil så Elin ringde den, men inget svar. Hm, den ligger väl hemma då tänkte jag, lägger den alltid på byrån nere när jag kommer hem.
Men sen när jag kom hem så hittade jag den liggandes i snön bredvid mitt finfina handavtryck där jag trillade, haha. Och den hade inte ens stängt av sig! Utan den funkade prima, lite seg och kall bara då. Men det skulle jag också vara om jag legat i snön ett bra tag.

Nu ska jag bara chilla och packa lite, för ikväll blir det mys hos Sabina med tjejorna! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0