Charmig

Idag på multimedian hade vi en vikare, vi skulle göra en liten animering i flash men det lakka ur totalt för mig så jag sket i det, hehehe. Sen på naturkunskapen så var Mats borta, så vi skulle ha Pär (han som vi skulle ha i multimedia) men ingen av dom var där så vart drog vi då? Jooo till Donken såklart, hehe. Och vi åkte buss tid, men vi gick faktiskt hem, hurtigt av oss.
Iallafall så blev Sandra och Elin kära i bossen som jobbar där, och Micke lite också tror jag. Han sa iallafall att han var charmig hihi.

Sen när vi kom tillbaka så hade vi samhällskunskap. Först kom det en vikare (trodde vi) men han låste bara upp dörren och skrev på tavlan att Kyrö skulle komma strax (hahaha) !
Så innan han kom (haha) så snackade alla om bossen på Donken, det var några fler i klassen som ätit där. Och sen kommer Andreas och bah "Han den blonda!?". Hahaha, så sött. Jag tror allt att ni får slåss om bossen alla fyra...
Och där hade vi bara lite frågor som man får gissa själv på 1 X eller 2, har glömt vad det heter. Men sen efter det fick vi sluta!! En halv timme tidigare!! MED KYRÖ!!!!!! Helt sinnes.

Och nu är jag hemma och kollar på Jims värld, och sen ska jag kolla på Ugly Betty :) Hadeeee!

Kommentarer
Postat av: bina

Jag känner mig utanför!!!! vad äre med bossen?????



nutidskryss

2011-01-27 @ 19:12:39
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: bimsan

elin, sandra och micke tycker tydligen att han är snygg..... jag tycker bara han är trevlig jag.

that's all!!!!

2011-01-27 @ 20:35:56
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0