25:e januari

Idag när vi hade slutat så åkte jag och Sandra bussen till stan, och den var proppfull! Har nog aldrig sett den så full, folk överallt och man kunde knappt öppna dörren där fram, då är den full.
Gjorde två goda gärningar idag också. Det var två stycken som skulle av, men deras plinga fungerade inte, så då plingade jag åt dom. Snäll jag är.
Och sen när jag gick hem som kom det fram en utländsk kvinna "Excuse me? Do you know where there's a second hand shop?" Jag bah "Eeeehm...(har inte pratat engelska på evigheter så jag fick sätta igång hjärnan lite) Yes, it's that way." Hon "Oooh, and what's the name of the store?" Jag "Myrorna (på ren svenska, haha r men hon fattade ändå) Hon "Okey, thank you. Bye!" Sen log jag och fortsatte att gå hemåt, jag hoppades att dom hittade dit, jag tror dom var 3 stycken.

Och ikväll ska jag laga mat, fast det bara är jag och bror som ska äta. Men matportioner is the shit, mums. Det ska bli nånting med lax, mamma skulle laga mat igår men hon hann inte så då hade hon tagit fram lax så that's why I'm doing salmon. Några förslag?

Tog lite bilder idag i skolan också, det var meningen att vi skulle fota i studion men ingen orkade, och så skulle vi bara hunnit vara där i typ en halvtimme så neeeeeeeeeeeee.

Bilder kommer snaaaart!


Kommentarer
Postat av: SANDRA

Förutom att det inte var någon som skulle av när du plingade, hehehhehehhehehhe

2011-01-25 @ 17:50:29
URL: http://nansemumsebums.webblogg.se/
Postat av: bimsan

det klev ju av två stycken, blindstyre.... där fram

2011-01-25 @ 18:05:55
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0