110109

Igår mötte jag Sabina på Ica, det var ganska långt kvar till bussen hem till Elin skulle gå så vi tog en runda på stan och pratade lite.
Sen kom bussen och där vi skulle av stod Sandra och väntade på oss, som jag inte har träffat sen julavslutningen, 17 dec!!! Har inte träffat henne sen förra året som Sabina säger, haha.

Det var värsta snöovädret när vi kom fram till Elin, så alla såg ut som snögubbar. Men vi skulle ut igen, vi skulle till City Gross och handla middad (tacos), efterrätt (fruktsallad) och frukost (limpa, juice och mjölk).
Tacosen blev jäääättegod, likaså fruktsalladen. Det är faktiskt asgott med fruktsallad, ska nog börja äta lite sånt nu när jag inte får äta glass och så.
Vi kollade på film och spelade lite spel och bara hade mysigt.
Jag, Sabina och Sandra sov i Elins pärons säng, haha. En dubbelsäng, lite trångt men mysigt. Har nog sovit bättre men ja, vad gör man?

Nu ska jag ställa in mig på chillout och slå på någon film. Imorgon är det skola, men jag behöver inte gå upp förens 11.00 så det är ganska skönt på en måndag sådär efter ett långt lov.

Kommentarer
Postat av: bina

Jag sov asasskönt

2011-01-09 @ 18:46:25
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: bimsan

ja med din jättearmbåge och jätteröv som störde mig.....

2011-01-09 @ 19:41:38
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0