You and me together, stars 4-ever

Det var riktigt trevligt igår! Först var vi mest tjejer, vi satt och spelade ölspel eller var det var och pratade massor. Sen kom det lite fler folk så då flyttade några från köksbordet där vi satt först, till Linns säng som var så stooor och skööön. Satt och pratade om typ allting, asnajs! Och med tjejer man aldrig pratat eller sett förut, det är ganska gött faktiskt.
Sedan kom det några killar man kände igen, och några killar man aldrig hade sett så då satt vi tjejer kvar i sängen och snackade istället. Men sedan började man bli lite uttråkad så då åkte jag och Elin hem, hennes snälla papi skjutsade, tack! Sabina och Sandra åkte hem nästan samtidigt som oss tror jag? Vid tolvtiden ungefär, asskönt att komma hem så tidigt faktiskt.
Somnade kanske halv ett eller något och vaknade halv tolv!! Första gången in my life! Brukar alltid vakna runt 8-9 på mornarna, men nej nu sov jag hela natten utan att vakna - aaaaaskööönt.

 

Nu ska jag packa upp väskan från igår och sen ska jag nog kolla på något Glee-avsnitt, hejsvej! (Det kommer bilder om någon laddar upp några, haha. Tror Sandra Dee har några stycken att visa oss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0