Öööö

Hejsan, kom hem för första gången idag för en halvtimme sen. Kul.

På rörlig bild höll vi på att redigera, eller ja Lellah. Och att eftersom att vi är nybörjare (Petter gjorde allting förr) så tog det ett tag innan vi blev helt klara, närmare bestämt 2 timmar. Och sen ska vi fixa in lite stillbilder och BAM så stängs allting ner och såklart har vi inte sparat. Kul. Vi ville bara dö och spola tillbaka tiden nån minut...
Men det var bara att sätta igång från början, och den gången gick det på bara en timme!!
Så klockan typ klockan fem var vi klara och gick ifrån skolan.
Mamma och jag skulle handla så jag ringde henne så åkte vi till Ica Maxi bums, och nu har jag fet huvudvärk och är hungrig som en varg. Tur att det är mat snart! 

 

Imorgon ska det sändas och jag har kollat på mig själv och lyssnat på mig själv så många gånger idag att jag inte orkar kolla på det en gång till, haha. Men som tur är, är det ett ganska kort inslag. Puh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0