Onsdag

När väckarklockan ringde imorse kändes det som om jag hade blivit överkörd av ett tåg och som att tåget sen förflyttat sig till min mage. Så jag somnade om och sket i första lektionen (som läraren var sjuk på fick jag reda på nu SCORE!), inte bra men jag mådde inte så jättebra så jag somnade om och vaknade för en stund sen.

Så nu sitter jag vid datorn och dunkar lite Robyn medans jag fixar mig (jag tror att städarna kommer idag, fast jag är inte helt 100 men vill inte gå runt i pyamas när dom kommer helst). Sen drar jag till skolan för att ha webbdesign iallafall, sen hem och sen träning! Tror det har blivit lite som en drog? Haha jag och Sabina körde ju två medelass igår och man var RÄTT slut när man kom hem ska jag säga er. Även fast jag skulle göra middag så jag gjorde bara pasta med köttfärssås, enkelt och gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0