Onsdag 16e januari

Idag på foton snackade vi om lite reportage, som vi ska fota som ett tema nu inom tre veckor. Har ingen aning om vad jag ska fota bara... Ska bläddra runt lite i olika tidningar och se om jag får någon idé.
Sedan kollade vi på en film i en timme..... ZzzZzznark.

Sen slutade lite tidigare än vi brukar och då åkte jag hem till mig och gjorde lite toast. Var hemma i en timme ungefär, sen stack jag till bussen och åkte upp till skolan igen för Webbdesign. Det var ju en väldigt bra lektion på typ tio minuter sen fick man gå hem och göra uppgiften om man ville det. Och det ville jag, Sandra och Micke. Och den ska vara klar på måndag så då kan man ju göra den i helgen vilket betyder chilllll :)

Efter skolan gick jag och Sandra lite på stan i väntan på bussen, jag behövde ett par svarta leggins eftersom att mina tunna har ett stort fett hål. Så då fick det bli ett par lite tjockare från Gina Tricot. Sedan köpte jag tuggummi också. Sen åkte jag hem och nu sitter jag här.
Ikväll kommer mammas bror och hans tjej hit, dom ska sova här så ikväll blir det brakmiddag - wok!!! Ååååh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0