Niklas Maupoix

Vi skulle ju skriva om en fotograf till i onsdags, men då var ju inte läraren där så jag tog sovmorgon (utan att jag visste om att jag kunde göra det, woho). Men då tog jag iallafall min morbror (farfar var fransk, därav efternamnet) att skriva om, eftersom att han är fotograf. Och jag hittade massor av coola bilder då...

         
                                                    
           
           Denna med rockringar fick han första pris för!
           
           
                            
           
            
            Fler foton finns på hans hemsida


Kommentarer
Postat av: bina

Haha rockringar heter det väl iallafall??????

2011-02-24 @ 21:23:36
Postat av: Elin

haha ringrockar, fy fan vad du är sötälskling <3

2011-02-24 @ 22:21:37
Postat av: bimsan

hahaha ojdåååå :D

elin, du är söt! <3

2011-02-25 @ 10:01:55
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0