Mobilen funkar igen!

Efter skolan åkte alla ner på stan, jag och Elin drog till My Sushi direkt men som vanligt är det mest folk vid elva - tolv tiden. Så vi gick in på Inter Sport och värmde oss lite, provade lite fula/roliga skor för att fördriva tiden. Sen kollade vi ut och det var fortfarande mycket folk. Så då gick vi till H&M (träffade Sandra) och lite andra butiker så länge.
Sen gick vi tillbaka och då var det fortfarande folk där, så då gick vi in till Inter Sport igen och kollade på barnträningskläder, naw.
Sen när vi skulle gå till My Sushi igen så var det typ inga folk alls!! Alla gick när vi kom, hm?
Iallafall, fyfan va gott det är. Båda blev galet mätta men Elin fortsatte att äta ändå, haha toker! Sedan satt vi där och jäste lite och bara pratade. Sen drog vi och kollade runt lite innan bussarna gick (träffade Sandra IGEN). Sen åkte jag hem och hämtade pappa som skulle följa med mig till The Phonehouse pga min cpmobil som sa åt mig att minnet var fullt, när det inte alls var det...
Men först gick vi till papis jobb för att hämta en gåstav, och där bjöds det på tårta men jag var duktig och åt ingenting :) Lekte med världens sötaste hund istället.

Sen gick vi till The Phonehouse och han sa åt mig att gå hem och ladda ner det nya programmet, och det har jag precis gjort och den funkar nu!! Och allting finns kvar på den, wiho!
Sen gick vi till Inter Sport (för 3:e gången idag) och papi fixade sin stav. Sen gick vi till Apoteket och handlade lite smågrejer, och sedan gick vi hem.
Nu är papi och tränar och jag ska fixa middag ikväll. Och tills dess ska jag bara chillelilla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0