JAG HAR LOV!

Ja nu har jag lov allihopa!! Tack vare att vårat gäng (utom Emski) som gjorde klart våran film idag, vi gick ifrån skolan 16.35 typ, hehe. Så jag och Lellah sprang allt vad vi hade till bussen och hann precis, flåsiga och snygga.

Och sen när jag kom till stan så hann jag precis med min buss, awesome! Trodde att jag var jättesen och att passet började 17.45 istället för 18.45 som det egentligen börjar. Så jag fick lite bråttom och ångest över att jag inte skulle hinna äta nånting, nästan inte hinna byta om heller. Men sen så kom jag ju på att det var helt luuuuugnt :)
Så nu ska jag byta om, digga musik, tänka att jag har lov, tänka att jag är ledig imorgon oooch att imorgon händer det grejjer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0