If you ever find yourself lost in the dark and you can't see

Idag var våran fotolärare sjuk, så vi fick en uppgift (fett svår!) och skulle skriva upp våra namn sen fick vi sluta. Najs.
Sen åkte jag ner på stan med Sandra och Sabina. Vi gick till TM trafikskola med Sandra först, sen gick vi runt lite på stan och kollade runt. Sen drog alla till sina bussar och min stod kvar till sex över, när den skulle gå prick - skumt.
Och ikväll ska jag, mor och Sabina skaka rumpan på Fuego, har varit danssugen hela helgen så det kommer bli awesome!


Och imorgon är jag ledig!! Ingen samhällskunskap eller idrott, och läraren skulle prata med mumläraren så att vi slapp den lektionen också najs. Också ska jag till tandläkaren imorgon, tur att det inte var jättetidigt iallafall, 11.50 ska jag vara där. JAG ÄLSKAR SOVMORGON!! Jag längtar till fredag som en toooook! Besparing fo sho


Kommentarer
Postat av: s

då var vi två som längtar!

2011-02-21 @ 21:09:13
URL: http://sfbilare.blogg.se/
Postat av: bimsan

s - hihihihihihi :D

2011-02-21 @ 21:42:52
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0