Idiot

När vi hade slutat i fredags hade jag precis missat bussen, så jag gick upp till Lugnethallen för att vänta på bussen där. Där sitter jag och lyssnar på musik på min mobil via mit headset.
Bussen kommer och jag går emot den och vips så hörs det ingen musik. Jag tänkte att nu var den trasig - IGEN. Sitter på bussen hem både glad och lite ledsen. Glad över att den är trasig så att mami och papi verkligen ser att jag behöver en ny mobil (hehehehe) och lite ledsen eftersom att jag skulle gå hem, ville gärna gå med musik i öronen men nejdå.

Kommer hem och testar med annat hedset, funkar fortfarande inte, det är helt tyst. Sen kommer mamma och pappa hem och båda två säger "Va, nääääe? Igen??".

Vaknar imorse och är sur och stoppar i headsetet i mobilen och slår igång en låt, höjer och BAM det kommer ljud!!! Det var ju inte alls fel på den, jag hade ju bara sänkt till det lägsta... Men alltså jag fattar inte att jag inte hade testat det? Hahahahaha hur dum är man då...?

Ja, denna bjuder jag på till er på denna fina lördag! :)

 

                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0