Gulliver's Travels

Kollar på QX Gaygala, eller ja, nu var det visst nyhetspaus, så jag kollar på Nyheterna.
På melodifestivalen idag var det typ inga bra alls, så jag orkar inte skriva mer om det, punkt.
Vi gick som sagt på bio, den var ganska söt och rolig, men samtidigt lite töntig. Den var nog mest för barn :)
Vi åt middag på O'Learys och jag åt kycklingbröst med pommes, asgott. Det är ju pretty expensive där inne så då fick det bli så. Och ett glas vatten på det, gött mos!

Nu ska jag chilla lite med bögarna på tv (inte nyhetsgubbarna alltså) och imorgon måste jag göra Webbdesignen, kom på att jag har prov på torsdag också, men har inte grejerna hemma så det får plugg bli under nästa vecka!


Kommentarer
Postat av: bina

"Nu ska jag chilla lite med bögarna på tv (inte nyhetsgubbarna alltså)" hhahahah jag garva

2011-02-19 @ 22:08:05
Postat av: bimsan

kul att du gilla det sötnos :*

2011-02-20 @ 10:41:42
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0