Friskis!

Tjena alla bloggläsare!
Kom precis hem från ett medelpass, så jag ska hoppa in i duschen så fort som möjligt. Kände bara att jag skulle glömma bort att skriva blogg då bara.
Kom dit lite tidigare som jag alltid brukar göra, gillar att sitta där och läsa en tidning, lyssna på musik och bara kolla på folk. Och när jag kommer dit så sitter Evelina där, så vi satt och pratade om allt en lång stund, haha. Så det var jättemysigt!

Är det bara jag som älskar känslan man får de två sista låtarna när man är helt slut, fast ändå inte? Man bara kör på allt vad man har till den grymt bra musiken som peppar en så mycket!

Nu ska jag hoppa in i duschen, äta lite wok från igår och sen ta ett grönt saftigt äpple till efterrät.

                         

Kommentarer
Postat av: eve

haha det var kuligt! synd bara att jag inte kunde följa med in och träna, blev sjukt pepp! men nästa gång hänger jag på ;)

2011-02-17 @ 20:27:28
URL: http://evelinagudmunds.blogg.se/
Postat av: bimsan

det låter kalasbra! :D

2011-02-17 @ 21:02:51
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0