???

Alltså det bara flödar in kommentarer från engelsktalande personer, och jag har bara en fråga till er - how the **** did you find my blog!?
Dock kommenterar dom bara asgamla inlägg haha, vet inte varför men aja?

Jag gick som sagt på ett medelpass, Eve och Sara var mitt sällskap - kalas! En grej jag störde mig på var den snygga ledaren, som inte svettas ett dugg och bara står där och kan allting utan att typ dö och flåsa som en gammal hund (like me). Jag tycker om ledare som har lite hull och faktiskt svettas. Som en ledare, som halkade på sitt svett två gånger en gång hahaha, stackare.

Imorgon ska jag och Elin äta sushiiii! Jag ska försöka sluta äta ute så ofta också, men vad gör man när skolmaten smakar blä? Vill ju inte svälta helst...


Kommentarer
Postat av: eve

det gick asbra idag!

haha ofta en ledare har halkat på sitt svett? :D

2011-02-10 @ 22:00:03
URL: http://evelinagudmunds.blogg.se/
Postat av: bimsan

eve: ja, tack för sällskapet! :)

hahaha ja, Ragnar den stackaren... haha lite roligt

2011-02-11 @ 16:29:22
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0