Dreamgirls

Tjenixen.
Sitter och kollar på Dreamgirls (Hur snygga är inte Beyoncé och Jennifer Hudson?) nu, ska nog snart krypa ner i sängen och ligga och kolla där istället.
På Melodifestivalen idag var det ganska många som var helt okej faktiskt, men bäst var nog ändå Loreen, Christian Walz och Daniel Karlsson/The Moniker... Förlåt Sabina att jag inte säger Brolle men han har blivit lite för... mycket eller vad man ska säga? För mycket kajal, hår och tattoos. Men mer åt dig ;)

Imorgon har jag iiiiiiingen aning om vad jag ska göra, bara att jag ska titta på Solsidan!! Laddade ner första säsongen igår också så kanske ska titta lite på det om det blir dåligt väder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0