Dagens två roligaste

1. På Samhällskunskapen var det några killar som kastade in en stackars kille på våran lektion, haha. Dom höll för dörren en stund så att han inte kom ut. Och han bah "Jaha, vad har vi då?" Stefan svarade "Samhällkunskap" haha. Till slut kom han ut iallafall.

2. När Lellah och jag satt och redigerade våran film somnade Emma, sittandes på stolen med huvudet i handen hahaha. Det såg så himla roligt ut. Jag bah "Emmaaaaa? Emma du kan väl inte sova nu heller?" Så får jag inget svar, så jag trodde hon var död först haha. Sen vaknade hon till och bara ruskade på huvudet och bah "Oj jag somnade! Haha!". Haha knäppis.

                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0