Cosy

Kom precis hem, det gick ingen buss hem till mig förens nu så då fick mami hämta mig, tack mami!
Och på bussen innan åkte Sandra bara en hållplats, haha det var lite kul. Men det var jättesnällt att du åkte med mig, även fast det kanske inte bara var för min skull dårå...

Men det var jättemysigt hos Sabina! Jag och Sandra följde med henne till Willys efter skolan, där hon skulle handla middag - hambugare med curly fries!
Sen när vi åkte hem så satt Elin på bussen och sen började myset! Dock stack Elin till sin biatch efter en stund och vi andra kollade på film, asrolig! Och om jag ska vara helt ärlig, vilket jag försöker att vara i denna blogg så åt jag faktiskt en muffin(s?) idag!!! Sabina hade varit så duktig och bakat så, ja... Hennes valpögon är ju inte att leka med... Men jag tog bara en, honest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0