Baby I was born this way

Hejsan, sitter och lyssnar på Lady Gagas nya singel Born this way. Den finns ute på Spotify för er som har det, ganska bra faktiskt!

Idag på multimedian satt jag och Sabina och snackade om piercingar och tatueringar (Sandra och Elin var int där nå...) och vi vill ta hål ett till hår i öronen snart, och jag blev fett tatueringssugen när jag kollade på en av Rihannas musikvideor. Typ tre stjärnor (eller tre nåt annat) på handleden för mor, far och bror eller för ESS, eller en fjäder nånstans, eller något i nacken. Haha, hittade ganska mycket jaooo.

Och på idrotten så hade Emma i våran klass en danslektion, skiiitkul! Dock var vissa steg väldigt svåra, men jag tror det såg bra ut. Min idrottslärare sa att jag var begåvad och det är ju bra?

 

Nu är jag torr typ överallt känns det som så jag ska skrubba lite och ha lite citron på armbågarna så att dom blir mjuka!

                          
                          


Kommentarer
Postat av: bina

Åh älskar den andra

2011-02-15 @ 15:47:19
Postat av: bimsan

jag med, oooooh!

2011-02-15 @ 16:14:02
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0