Afternoon

Kom precis hem från en rundtur på stan med Sabina. Vi letade kläder tills på fredag men hittade ingenting... Eller jo, jag kanske hittade något inne på Carlings men orkade inte prova. Får göra det imorgon eller på fredag (!!!) när jag går själv, haha.
Och när jag kommer till skolan så sätter jag och Micke oss inne i salen där vi har webbdesign, kollar facebook i typ en minut så säger Pär "Ni får jobba hemma, med text. Om ni vill alltså". Då blev man ju såhäääär glad, iiiih. Så det var bara att gå ut och vänta på bussen haha. Men tur att jag tog sovmorgon iallafall, annars skulle jag blivit dösur på honom..

Nu väntar lite plugg i samhällskunskap och sen ner på friskis med Sabina och dansa lite Fuegoooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0