9e Februari

Idag på foto skulle vi skriva ut våra reklambilder, men jag hann bara skriva ut en. Eller ja två stycken, fast det var exakt samma bild så vi säger en. Skrivaren var lite trasig, och bilden på dataskärmen var inte alls rättvis med bilden som kom ut ur skrivaren så det var bara jobbigt.
Sedan hade vi ju håltimme som vanligt = donken. Men jag var duktig som åt en sallad! Dock kände jag mig som en kanin med allt grönt... Men vi bestämde idag att vi inte ska äta på Donken på en månad, jag undrar hur det ska gå jag...
Sedan var det webbdesign och vi skulle göra ett förmulär, en tabell och frames. Ja, bara datanördar som fattade det där så Micke fick hjälpa mig och Sandra, och vips så var vi klara! Vi fick springa till bussen, det var askönt haha. Så att Sandra hann med sin buss, annars skulle hon ha fått vänta en timme och det ville vi ju inte :)
Ikväll blir det pizzaaa!! Åh vad jag längtar, haha.

                              
                               Kändes bara lite fel och konstigt att äta en sallad på McDonald's...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0