7kt trött chey

Jag är typ såhääääääääär trött just nu.
Först hade vi typ boxning på idrotten, jag som tycker det är så roligt tog i allt vad jag hade, hehe... Sen gick jag runt på stan med Elin en stund, sedan själv. Sen när jag var klar såg jag att jag precis hade missat min buss, så då gick jag hem istället.
Och nu värker det i mina fötter som när man är utomlands och vill gå runt hela dagarna och kolla på allting.

Skulle tränat på Erikas pass idag men jag orkar verkligen inte, ojojoj. Ska träna imorgon istället!

På stan köpte jag iallafall ett par örhängen för 25 kronor, en foundation som är på toook för mörk upptäckte jag när jag kom hem (man kunde inte prova där) så det sög ju, blev typ nästan grön... Kanske kan ha den i sommar när jag är brun då. Också köpte jag en tröja från Gina Tricot, orkar inte lägga upp bilder nu men ni kanskekanske får se sen, antagligen inte för då har jag somnat.
Godnatt, zzZzzzZzz

Förresten så fick jag en kommentar idag "Your site is best.!!! Be happy , have a nice day". Hur coolt är inte det då?? Jag vet inte om det är tjej eller kille (förlåt) men här är bloggen!


Kommentarer
Postat av: bina

eriKKKKKKKKKKKKKA!!!!!!!!!!

2011-02-01 @ 20:31:58
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0