Why does my heart cry?

Precis när jag ligger och kollar på Idolfinalen kom jag på att Shilovatt spelade på Arenan. Frågade hur det gick, och vet ni vad? DOM VANN HELA SKITEN!!! Priset är att spela på Peace & Love och några andra festivaler, wohoo! Äntligen får jag se dom på P&L då.
Och ja, Amanda Fondell vann Idol också. Hejade inte på nån speciellt mycket, men Robin var för nervös och då var det ju inte så konstigt att Amanda vann. Jag tycker ändå att det är tufft att det var två stycken under 20(?)-25 som vann iallfall, och att det stod mellan en kille och tjej. Det var ett tag sen. Och, hur snygg är inte Agnes Carlsson? Damn...

Idag har jag och pappa varit på Ica Maxi och handlat, sen dess har jag pluggat lite med Middagen/religion. Och ikväll blir det pizza till lunch, (NEJ INTE TILL LUNCH, MIDDAG) och chips till 'Så mycket bättre', kan inte bli så mycket bättre (hehe)!

KLICKAHÄROCHLÄSOMSHILOVATTYAAA

Kommentarer
Postat av: Anonym

pizza till lunch?

2011-12-10 @ 19:07:20
Postat av: Anonym

ikväll pizza till lunch**??

2011-12-10 @ 19:07:39
Postat av: Bim

HAHAHA japp!

2011-12-10 @ 20:58:40
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0