Shilovatt @ Pitcher's nr. 2

Igår spelade ju som sagt our boys a.k.a Shilovatt på Pithcer's! När jag, Sandra och Sabina kom dit vid kvart i nio så var det knökfullt. Vilket var lite kul ifs, men det blev lite jobbigt när vi inte fick någon sittplats alls... Men vi stod längst fram och kände oss som stalkers i nån/några timmar.
Kom hem vid tjugo i tolv och hade döont i fötterna så jag ville bara lägga mig ner och sova. Vilket jag typ gjorde på en gång, näjz.

Nu ska jag och mor&far snart börja kolla på 'The Hangover part II' och sen ikväll blir det revbensspjäll äntligen!


Dom körde Baby - Justin Bieber (som Elin önskat) hihi, och jag spelade in så jag har bevis! Moahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0