Onsdag 14:e december

Tio dagar kvar till julafton, wiii!
Igår pluggade jag och pappa som en dåre i typ tvp timmar. Och idag 8.30 hade jag Företagsekonomiprov... Alltså det enda jag såg var massa siffror och konstiga namn. AAAH skitprov. Varför ska det vara så svårt?
Det tog ungefär 40 minuter att göra det, och då satt jag kvar i typ 20 minuter till och försökte komma på rimliga svar som lät bra osv...
Sen skulle jag hem eftersom att jag börjar nästa lektion 13.40, ringde pappa för jag ville prata med någon. Då påminde han mig om att städarna är antagligen hemma hos oss nu... Så då tog jag bussen ner till papis kontor och nu sitter jag här medan han är på möte. Sen ska vi äta lunch på China Thai eller Sawanee, mmm gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0