Nyårsklänning kirrad

NU har jag jullov, wiiie!!! Åkte till skolan för att se på julavslutningen, den var söt med lärarna och elever och lite pinsamheter och sådär hehe.
Efteråt åkte jag och Sabina ner på stan där jag handlade lite julklappar och hittade även min nyårsklänning! Bryr mig inte så mycket egentligen, men den var fin och bra och billig så det fick bli den. Tadaaaaa:


Gina Tricot, 199:-

Min hade dock mindre paljetter så man såg lite mer vitt (den finns i svart också!). Och nu har jag precis ätit sushi hemma och snart ska jag ta bussen till Sabina. Där vaknas det julbord, julmys, julklappsutdelning och julkalender - massa juligheter som ni märker! Mycket bra start på lovet tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0