Hemma

Jaa vart stack jag någonstans utan att säga till? Det är inte så spännande faktiskt, hela familjen åkte till Gävle för lite shopping, mys, middag, bio och sova på hotell. För exakt ett år sedan idag gjorde vi det också kom jag på haha, för det var då jag tog mina första hål i öronen! Jaja, seg tjej.
Så igår vid 11-12 åkte vi hemifrån och började kolla på bilar i både Falun och Borlänge. Och nu vet vi nästan vilken vi ska ha. Vi träffade Elins papi på hans jobb och sen träffade jag Elin på Hosjö Pizzeria när vi åt där, haha!
Vi kom till Gävle runt fyra, och då gick vi i affärer tills klockan blev 18.30 för då såg vi på 'The Stig-Helmer story' i typ värdens största biosallong... wow.
Påvägen hem idag åt vi på IKEA (vi och typ 429840294 andra som vanligt), shoppade lite på Valbo och nu är vi hemma igen. Så nu ska jag packa upp, visa er vad jag köpte och sen spelar Shilovatt på Picther's idag kl 21-22-23 idag och det får man inte missa!!!


Vi åt på en restaurang där man fick riktiga jordnötter, som man sen skulle slänga skalen på golvet...?

Jack Daniel's-ljus, himla fin flaska!

Fick stööööörsta tallriken eveeer. Men gott vare!

Alltid på IKEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0