HELG

Idag hade vi en väldigt värd dag i skolan, fast nej. Men det är ofta det händer, och man undrar alltid varför man ens gick upp imorse?
Menmen, efter den ovärda dagen åkte jag ner på stan med Sandra och Sabina. Sabina köpte sina sista julklappar och jag och Sandra var med som smakråd osv.
Sen när jag kom hem så fick jag reda på att jag är ledig imorgon, och jag hade massa grejer kvar i skåpet som jag tänkte hämta imorgon. Men duktig elev som jag är så åkte jag tillbaka till skolan, hämtade grejerna, åkte med samma buss ner till stan igen. Köpte ett par leggings med fleece inuti (sååå sköna!!) och sen åkte jag hem. Och 18.45 är jag på Friskis med Sara och bränner fett, bra avslutning på en jobbig vecka iallafall!


Haha, fast jag visste ju om'et redan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0